Regeneracja belki tylnej zawieszenia – czy się opłaca?

Regeneracja belki tylnej zawieszenia – czy się opłaca?
Dlaczego warto konserwować podwozie nowego auta?

Dlaczego warto konserwować podwozie nowego auta?

Kupując nowe auto, większość kierowców zakłada, że pojazd jest w pełni przygotowany do eksploatacji w każdych warunkach. Niestety, rzeczywistość pokazuje, że fabryczne zabezpieczenia antykorozyjne, szczególnie w przypadku podwozia, często okazują się niewystarczające. W efekcie już nawet dwuletnie auta mogą zacząć rdzewieć. Coraz więcej świadomych właścicieli pojazdów decyduje się na dodatkową konserwację podwozia – najlepiej zaraz po wyjechaniu z salonu.

Czytaj więcej >
Konserwacja podwozia a trwałość i bezpieczeństwo pojazdu

Konserwacja podwozia a trwałość i bezpieczeństwo pojazdu

Pierwszy sygnał, że coś niepokojącego zaczyna się dziać z podłogą naszego auta, najczęściej dostajemy od diagnosty, przy okazji badań technicznych.

Podwozie samochodu to jeden z najbardziej narażonych na uszkodzenia i korozję elementów pojazdu, choć często właściciele aut nie interesują się jego stanem. Jest to logiczne, ponieważ podwozie jest trudno dostępne, a naszą uwagę kierujemy na to co widoczne – stan karoserii, lakier, wnętrze, wyposażenie zwiększające komfort jazdy kierowcy i pasażerów (nagłośnienie, klimatyzacja, fotele, uchwyty czy schowki).

Czytaj więcej >
Tania i szybka konserwacja podwozia, czyli o technologicznej bzdurze.

Tania i szybka konserwacja podwozia, czyli o technologicznej bzdurze.

Wielu kierowców szukając oszczędności, decyduje się na tanią i szybką konserwację podwozia. Oferty warsztatów kuszą hasłami: „profesjonalna już od 1200 zł”, „gotowe w dwa dni”. Niestety, rzeczywistość jest zupełnie inna – rzetelna konserwacja podwozia wymaga czasu, wiedzy, odpowiednich (przeważnie drogich lub bardzo drogich) środków chemicznych, a także dedykowanych do ich aplikacji narzędzi i pomp. Ponadto konieczne są doświadczenie, dokładność i skrupulatność pracowników wykonujących serwis.

Czytaj więcej >